7 תשובות
מה שקרה ב7.10 לא פחות גרוע מהדברים שהנאצים כשו
זה ממש מלחיץ אבל אפ זה ידרדר יותר ויותר יותר פשוט לטוס מהמדינה אין ברירה
אנונימית
חחחחח די כבר לפחד.
פירקנו ארבע מדינות ערב לפני ארבעים שנה.
פירקנו אותם גם במלחמת העצמאות לפני 75 שנה.
וזה עוד בלי תמיכה מארצות הברית.
אין מה לפחד. זה באמת מיותר. די!
פירקנו ארבע מדינות ערב לפני ארבעים שנה.
פירקנו אותם גם במלחמת העצמאות לפני 75 שנה.
וזה עוד בלי תמיכה מארצות הברית.
אין מה לפחד. זה באמת מיותר. די!
השואה לא תחזור .
מה שקרה מזעזע בטירוף אבל זה קרה כי לא היינו מוכנים והיה טעות עם המודיעינים וזה לא יקרה יותר גי למדו מהטעות הזאת, בשואה לא היה לנו מדינה ולא היה לנו צבא
הצבא שלנו בין החזקים הכל יהיה טוב וכל הדברים המזעזעים שקרו כמו עריפת ראשים זה כי החמאס הם חבןרה של חיות לא אנושיים אין לזה קשר לחזרה של השואה, השם איתנו
מה שקרה מזעזע בטירוף אבל זה קרה כי לא היינו מוכנים והיה טעות עם המודיעינים וזה לא יקרה יותר גי למדו מהטעות הזאת, בשואה לא היה לנו מדינה ולא היה לנו צבא
הצבא שלנו בין החזקים הכל יהיה טוב וכל הדברים המזעזעים שקרו כמו עריפת ראשים זה כי החמאס הם חבןרה של חיות לא אנושיים אין לזה קשר לחזרה של השואה, השם איתנו
שואל השאלה:
אבל אלוהים לא היה בשואה
למה שאני אסמוך על זה
זה יכול לקרות
אבל אלוהים לא היה בשואה
למה שאני אסמוך על זה
זה יכול לקרות
אנונימית
אלוקים הבטיח שלא תהיה גלות שלישית.
אלוהים היה בשואה דיי
בזכות השואה יש לנו מדינה , לא נכנסתי לעניין הזה יותר מדי כי האמונה שלי חזקה אבל כל דבר שקורה לנו מגיע לנו. גם מה שקרה עכשיו עם כמה שכואב זה העיר אותנו היינו עסוקים רק בשנאת חינם
בזכות השואה יש לנו מדינה , לא נכנסתי לעניין הזה יותר מדי כי האמונה שלי חזקה אבל כל דבר שקורה לנו מגיע לנו. גם מה שקרה עכשיו עם כמה שכואב זה העיר אותנו היינו עסוקים רק בשנאת חינם
באותו הנושא: