10 תשובות
כי רוב העולם הם אנטישמים, לא מבינים את מה שאנחנו עברנו ולא חושבים שאחרי הכל מגיעה לנו מדינה והם חושבים שפלסטין הייתה פה קודם וגנבנו להם אותה
כי כולם אנטישמים
כי הם לא סובלים יהודים, ויש רוב של מוסלמים
כי הם מטומטמים
זה נקרא הינדוס תודעה
כמו למה רוב העולם יש לו טיקטוק שדופק לו את המוח וחושב שזה לא דופק לו את המוח על ידי תירוצים וחיפוש מחופש של היתרים בלב
או שיש כאלה שמודעים שזה דופק את המוח ועדיין יש להם טיקטוק
כי רוב העולם לא מבין כלום
עידן הנאורות שטף להם את המוח
לא רוב
לרוב לא אכפת בכלל
כי זה מדינות בעייתיות
זה שהם הרוב בעולם לא אומר שהם צודקים.
ככה זה.. בטח מדינות אפריקה ואסיה וקצת אירופה השאר לא יודעת
כי הם שטופי מוח