4 תשובות
ננצח אבל הם ישארו..ואני בטוחה שעוד כמה שנים יקרה מלחמה חדשה
עזה לא תימחק, פשוט כנראה יהיה שם כמו איו"ש כזה. שליטה שלנו חזרה
ננצח כמובן. אין ספק
אנחנו ננצחח
באותו הנושא: