9 תשובות
משיח
וואלה לא יודע ימלשינה בטח גוג המגוג או משהו בסגנון
איחוד בעם, ניצחון!
תשאירו אופטימיים אנחנו חזקים וננצח!!!!!!!!
תשאירו אופטימיים אנחנו חזקים וננצח!!!!!!!!
אין לי מושג אחות גברת
אני לא נוב אני אחלה גבר
רק ישראל תנצח אללה גולני
נו כבר אין לי כח להגיב
אנחנו בינתיים יוצאים אפסים
אנונימית
טוב זהו סיימתי או משהו
באותו הנושא: