3 תשובות
שואל השאלה:
אוף אני גרועה בלעשות סטוק אפילו לא מצאתי את הבנאדם באינסטגם למרות שהביאו לי את השם הפרטי והכל איזה באסה פשוט לא באלי להפיץ את השם שלו
אוף אני גרועה בלעשות סטוק אפילו לא מצאתי את הבנאדם באינסטגם למרות שהביאו לי את השם הפרטי והכל איזה באסה פשוט לא באלי להפיץ את השם שלו
אנונימית
לחפש את השם משפחה ולהכנס לכאלו משותפים
בתכלס אם תרצי אני בשניה מוצאת לך
בתכלס אם תרצי אני בשניה מוצאת לך
את יכולה לראות אחריי מי הוא עוקב עפ השם משפחה הזה ואז לקשר אולי
באותו הנושא: