5 תשובות
להגיד הכל טוב מקסימום תחתחי
מזדהה איתך גם אני ככה. אין כוח להיפגש עם חברות בכלל אחרי צהריים או אחרי הבית ספר. תמציאי תירוצים טובים כל פעם
שתבוא אלייך
אנונימית
לבוא אליה ותראי שיהיה כיף
לא להתבייש
הכל טוב אתן חברות
אין לך מה להתבייש ממנה