10 תשובות
בתכלס כן אבל אם היא לא מרגישה ככה אז אולי עדיף שלא..
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא מרגישה ככה? גם לה לא לחוץ להפגש, זה לא שאני מתחמק מזה בזמן שהיא רוצה
אנונימי
כל עוד דיברתם על זה ושניכם לא בלחץ על זה אז זה בסדר לגמרי
אנונימית
אתם בזוגיות?
שואל השאלה:
לא, אי אפשר להיות בזוגיות מבלי באמת להפגש, זה לא הגיוני.
אנחנו כן קרובים מאוד ומדברים המון
אנונימי
תקשיב אגיד לך דבר כזה מסיטואציה אישית שלי. אני הייתי מדברת עם 2 בנים בווצאפ ובאמת הכל היה זורם וכיף לדבר ביחד ובאמת היינו מדברים המון ועל החיים וזה , עד שהחלטנו שאנחנו רוצים להיפגש, מבחינתי זה לא היה בקטע של זוג או לפתח זוגיות ,או דייט, אלא סתם פגישה של ידידים להכיר כזה פעם ראשונה, אבל זה מהצד שלי. נפגשנו, ומאז הפגישה כבר לא דיברנו יותר. למה? הלוואי וידעתי. כששאלתי את אחד מהם למה הוא לא יוצר קשר אז הוא ענה שפשוט "פחות מתאים כי לא זרם" והשני פשוט ניסיתי לפתח שיחה והוא כתב "תאמת שאני עכשיו במסיבה" ועברו מאז שבועיים והוא לא כתב כלום. אז לפעמים יש משהו טוב בלא להפגש כי זה ממש שונה מהמסך וזה יכול לנפץ את הקשר כמו שקרה לי. מצד שני זה יכול להיות טוב כי אז אם אחרי המפגש לא זורם כבר לדבר אז אתה מבין שזה פחות מתאים איתה ומשחרר ממנה ועובר לשלב הבא במקום להמשיך משהו שאין לו עתיד, כי הרי כל הקטע זה להיפגש בשלב מסויים ולראות שמה שעובד מאחורי המסך עובד גם במציאות
אתם בכלל מדברים במציאות? זה קצת מוזר אם רוב הקשר שלכם בהודעות זה לא תקין וזה לא חמוד.
אנונימית
בגדול כן אבל תראה אם זה מקובל גם עליה ולא מרתיע אותה או מפריע לה
אני גם ככה, או ששנינו דופקים או שעם אנשים מסוימים זה בסדר