7 תשובות
ממליצה לך לפנות לטיפול רפואי, פה אנשים לא יוכלו לעזור לך יותר מדי.
התסמינים האלו יכולים להיות סימנים של הרבה דברים, ואנחנו לא נוכל לעזור לך.
תלכי לרופא שיתן לך בדיקות דם או טיפול שיעזור.
תרגישי טוב!
התסמינים האלו יכולים להיות סימנים של הרבה דברים, ואנחנו לא נוכל לעזור לך.
תלכי לרופא שיתן לך בדיקות דם או טיפול שיעזור.
תרגישי טוב!
שואל השאלה:
כן אבל אמא שלי אמרה שלא ניראה לה שזה משהו רציני והיא אמרה שאין צורך בטיפול רפואי או משהו
כן אבל אמא שלי אמרה שלא ניראה לה שזה משהו רציני והיא אמרה שאין צורך בטיפול רפואי או משהו
האם אמא שלך רופאה? אם כן, תסבירי לה את מצבך במדויק.
אם לא, אינך יכולה להסתמך על מילה שלה וכן מומלץ ללכת לטיפול רפואי.
אסור לזלזל בהרגשה לא טובה כי זה יכול להעיד על דברים גדולים יותר.
אם לא, אינך יכולה להסתמך על מילה שלה וכן מומלץ ללכת לטיפול רפואי.
אסור לזלזל בהרגשה לא טובה כי זה יכול להעיד על דברים גדולים יותר.
שואל השאלה:
היא פסיכולוגית.
היא פסיכולוגית.
פסיכולוגים לא עוברים הכשרה רפואית, כמובן לא שאני מזלזלת באמא שלך.
גם אני לפעמים, בתור בת של רופאה, אומרת לה שאני לא מרגישה טוב, אך היא תמיד מקשיבה לפני שהיא "פוסלת" את הרצינות של הדבר.
לפי מה שתיארת נראה שבאמת את לא מרגישה טוב, ושוב פעם אגיד שבגלל זה מומלץ שתלכי לטיפול רפואי כלשהו (רופא/אחות).
גם אני לפעמים, בתור בת של רופאה, אומרת לה שאני לא מרגישה טוב, אך היא תמיד מקשיבה לפני שהיא "פוסלת" את הרצינות של הדבר.
לפי מה שתיארת נראה שבאמת את לא מרגישה טוב, ושוב פעם אגיד שבגלל זה מומלץ שתלכי לטיפול רפואי כלשהו (רופא/אחות).
שואל השאלה:
מקווה שהיא תסכים
מקווה שהיא תסכים
למה שהיא תמנע ממך טיפול רפואי? זוהי זכותך המלאה לרצות לראות רופא
באותו הנושא: