8 תשובות
הזמן עושה את שלו.. יהיה טוב . תרגישי בנוח להתפרק , זה לגיטימי
תנסי לא לחשוב יוצר מידי מצטערת
יפה שלי תקחי הכל כחוויה בחיים.
מה יצא לך אם תתקעי על למה איך ולמה
הכל עובר בחיים ויש דברים יותר גרועים מלב שבור
תקחי את זה בקלות.
תזכרי כמה טובה היית
שלחי הודעה אם את צריכה אוזן קשבת
מה יצא לך אם תתקעי על למה איך ולמה
הכל עובר בחיים ויש דברים יותר גרועים מלב שבור
תקחי את זה בקלות.
תזכרי כמה טובה היית
שלחי הודעה אם את צריכה אוזן קשבת
גם אני גיימר בול אותו דבר אחרי פרידה
הזמן יעשה את שלו...כל הגעגועים והבכי זה בהתחלה אבל הכי עוזר זה לפרק לאנשים וואלה זה עזר לי
הזמן יעשה את שלו...כל הגעגועים והבכי זה בהתחלה אבל הכי עוזר זה לפרק לאנשים וואלה זה עזר לי
מהממת אחת תקחי תקופה של זמן שתרשי לעצמך לכאוב ולבכות, בסופו של דבר הייתם יחד וחוויתם דברים כזוג. תרשי לעצמך להתפרק! זה טבעי לא משנה מה הסיבות. אחרי שאת עוברת את הפרק זמן הזה תצאי עם חברות, אל תדברי עליו עם אף אחד ותמחקי כל דבר שקשור אליכם.
זה יעזור לך.
אם את צריכה משהו תכתבי
זה יעזור לך.
אם את צריכה משהו תכתבי
שואל השאלה:
3 וחצי שנים היינו ביחד.. הייתי בטוחה שנתחתן ושהוא אהבת חיי אבל פגע בי ככ הרבה פעמים שאני פשוט הייתי חייבת בסופו של דבר לבחור בעצמי. בחיים שלי לא כאב לי ככה
3 וחצי שנים היינו ביחד.. הייתי בטוחה שנתחתן ושהוא אהבת חיי אבל פגע בי ככ הרבה פעמים שאני פשוט הייתי חייבת בסופו של דבר לבחור בעצמי. בחיים שלי לא כאב לי ככה
אנונימית
תשחקי סיאס ותדמיני אותו ותרססי אותו זה משחרר
קרה לי בעבר עם החבר הכי טוב.. עזבתי את הקבוצות האלה... כדי שהוא לא יהיה בעיניים שלי. לא ממליצה לך לעשות את זה, כי זה טוב שיש חברים גם אם הוא נמצא לך מול העיניים. אל תתני לו לקחת לך את ההנאה לגמרי. פשוט להתעלם, אם כמה שזה קשה, בסוף מתרגלים לזה.