6 תשובות
תבלעי חזק
אני גם לא ידעתי עד שפעם אחת הייתי צריך לקחת כדורים דיי קטנים אז היה יותר נוח, ואז משם התקדמתי
כעיקרון, פשוט לשים על הלשון, ותנסי לבלוע את זה כאילו זה סוכריה או אוכל וישר תשתי בלי לפחד
כעיקרון, פשוט לשים על הלשון, ותנסי לבלוע את זה כאילו זה סוכריה או אוכל וישר תשתי בלי לפחד
פשוט אל תחשבי על זה ותבלעי כאילו זה חלק מהמים
גם אני בהתחלה פחדתי עד שהצלחתי
גם אני בהתחלה פחדתי עד שהצלחתי
תרימי את הראש למעלה תשכחי מהכדור ותנסי לשתות את המים רגיל
שימי את הכדור בלשון ותשתי כוס מים את יכולה לקחת את זה גם עם אוכל אם זה עוזר אל תחשבי על זה יותר מידי
גם אני האיתי בעייתית אז כך: ביד אחת את הכדור ביד השנייה מים ואז תשימי את הכדור קצת אחורה באמצע הלשון ואז תשתי מים מהר ותורידי את הראש למטה
ואם זה יעודד תראי את הסרטון הזה הוא ממש עזר לי: https://youtu.be/cps613qa9-o?si=b-lgnhzvynru-ukq
( אם הילד שבסירטון עשה את זה אז גם את יכולה )
ואם זה יעודד תראי את הסרטון הזה הוא ממש עזר לי: https://youtu.be/cps613qa9-o?si=b-lgnhzvynru-ukq
( אם הילד שבסירטון עשה את זה אז גם את יכולה )
באותו הנושא: