4 תשובות
אם את רוצה שהשריר פחות "יתנפח" תמשיכי לעבוד כרגיל אבל עם משקלים יותר נמוכים.
לא, בנות לעולם יתנפחו אין להם הורמון טוסטסטרון, זה רק מחטב ומעצב אותך כל עוד את שומרת על חלבון ותזונה, אל תעשי אימונים בעצימות גבוהה מדי
לא זה לא ינפח אותך, הם כנראה לוקחות כדורים או במאזן ממש גבוה וזה לוקח שנים על גבי שנים, תעשי אימונים ברמה רגילה ואל תהי במאזן חיובי
שואל השאלה:
אבל ראיתי בנות שזה ניפח אותם קצת פשוט לעשות עם משקלים נמוכים ?
אבל ראיתי בנות שזה ניפח אותם קצת פשוט לעשות עם משקלים נמוכים ?
אנונימית
באותו הנושא: