4 תשובות
יהיה טובב, שבי על זה באמת לבדד קחי דף ועט ותתחילי לכתוב לך מה היו הטעיות שלך בטסט תנסי להכניס את זה למוח ותמשיכי לעשות עוד קתת שיעורי נהיגה בסוף כולם עוברים מבטיחה לך
אנונימית
אני לא מזמן עברתי טסט עשירי!
גם אני כמוך חשבתי שזה לא יקרה
מה שעזר לי הוא להאמין בעצמי ולסמוך על עצמי ועל ההחלטות שלי
את יכולה
איזה טסט זה ?
הכל טוב.
תעשי עוד שיעורי נהיגה ותגשי שוב פעם לטסט ובעזרת השם תעברי
אנונימית