5 תשובות
קודם עושים טופס ירוק- צריך ללכת לאופטיקה לבדיקת עיניים ואז לרופא שיחתום ואז למשרד הרישוי שהם גם חותמים..
ואחרי זה עושים תיאוריה
ואז מתחילים ללמוד נהיגה רישיון וזה
לא לחינם המציאו את האיטרנט.
תחפש שם.
לומד תאוריה מוצא מורה לומד ומוציא רישיון
אנונימית
אני גם צריך לדעת, נעצתי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
אנונימי