3 תשובות
כן בטח.
לפני שנתיים עשיתי בדיקת דם היה הכל חסר ולא טוב. אז התחלתי לעשות ספורט בחדר כושר ולאכול בריא ודברים שהגוף צריך והשנה עשיתי שוב שעם והכל מושלם לי ממליצה לקחת זה נותן הרגשה טובה
לפני שנתיים עשיתי בדיקת דם היה הכל חסר ולא טוב. אז התחלתי לעשות ספורט בחדר כושר ולאכול בריא ודברים שהגוף צריך והשנה עשיתי שוב שעם והכל מושלם לי ממליצה לקחת זה נותן הרגשה טובה
שואל השאלה:
זה לא הופיע בתוצאות
זה לא הופיע בתוצאות
אנונימית
שואל השאלה:
לא היה את התוצאות שלהם, בטבלה של התוצאות זה לא היה רשום. קרה לכם? זה משהו שהוא הגיוני?
לא היה את התוצאות שלהם, בטבלה של התוצאות זה לא היה רשום. קרה לכם? זה משהו שהוא הגיוני?
אנונימית
באותו הנושא: