5 תשובות
בקיצור, את יכולה לבחור:
או להשאר עם קלאץ' והילוך ראשון, או ניוטרל ובלי קלאץ'.
משאירים את הקלאץ למטה משחררים רק אם עוברים לניוטרל
מעבירים לניוטרל ומשחררים קלאץ.
נשארים רק עם ברקס
להעביר לניוטרל ולשחרר את המצמד. לשלב הילוך היא פעולה פשוטה. להחליף קפיץ עייף של מצמד שלא מחבר טוב זוהי פעולה יקרה. לכן, בעצירה ברמזור משחררים את המצמד כאשר הגיר נמצא בניוטרל.
(תשובה מניסיון אישי)
אנונימי
קודם כל סליחה שאני לא מבין את השאלה, המורה שלך לא לימד אותך מה עושים?
אז פשוט מאוד שעוצרים לפני רמזור מורידים מהילוך שני לראשון אחרי העצירה ונישארים אם הקלאץ והברקס למטה, פשוט מאוד. ב ה צ ל ח ה..
יעקב בן חיים
באותו הנושא: