תשובה אחת
את הולכת למיון שם והם מחליטים אם לאשפז
בדרך כלל הפנייה מרופא זה רק בנוגע לכסף אם נגיד את הולכת למיון רגיל של בית חולים את יכולה ללכת לבד אבל יעלה הרבה כסף מאשר אם יש לך הפנייה מרופא ואז זה בביטוח אז ככה אני חושבת עובד מיון פסיכיאטרי

אבל אם השאלה אם יאשפזו אותך בלי/עם הפנייה מרופא אז הפנייה מרופא זה לא קשור גם אם הרופא משפחה ממליץ לאשפז אותך בסוף מי שמחליט אם לאשפז זה הפסיכיאטר במיון
אנונימית