5 תשובות
כי לא באמת אכפת להם ממה שקרה
העיקר לנאום
ולא אופתע כי הם חלק מזה
העיקר לנאום
ולא אופתע כי הם חלק מזה
לא יודעתת
אני ביביסתית בנשמה אבל אני אומרת לך כבר מעכשיו אני לא הולכת לתת להורים שלי להצביע לו בבחירות הבאות.
אני ביביסתית בנשמה אבל אני אומרת לך כבר מעכשיו אני לא הולכת לתת להורים שלי להצביע לו בבחירות הבאות.
אנונימית
הוא אלרגי לאחריות
כנראה שהוא לא רוצה להתמודד עם ההשלכות ואולי לאבד את העבודה שלו / המבצעים שלנו ואולי ללכת למשפט
זה לא אשמתו זה אשמת מי שלא הקשיב לתצפתניות שדיווחו לא הבנתי מה הקשר ביבי
אנונימית
באותו הנושא: