5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני רק בן 14
אז יש לך עוד לאן להתבגר ולהשתנות באופי
אם יש בך התנהגויות שליליות שאתה לא אוהב בעצמך תבין מה הן ותנסה לאט לאט לשלוט על הסיטואציה ולהפסיק
תנבי לחשוב על דברים בצורה אחרת ולפתח משמעת
זה צריך להיןת עם חשבון נפש, חוויות אישיות וכמו שכתבו כן עזרה פסיכולוגית
השאלה באיזה קטע אתה רוצה להשתפר