4 תשובות
לא לעשות כלום כנראה שזה לא באמת נפגע
עזבי הכל בסדר תגידי תודה עוד שניה הוצאתי לאחותי את העין בטעות תאמיני לי הכל עובר
שואל השאלה:
^^יש על זה אבל סימן של סדק (אבל המצלמה עצמה בסדר)
^^יש על זה אבל סימן של סדק (אבל המצלמה עצמה בסדר)
אנונימי
שואל השאלה:
^^סליחה שאני אומר את זה אבל מה לעזאזל? העיקר שהיא בסדר אבל
^^סליחה שאני אומר את זה אבל מה לעזאזל? העיקר שהיא בסדר אבל
אנונימי
באותו הנושא: