12 תשובות
אני הייתי סולחת
שואל השאלה:
סלחתי לה אבל מה לעשות לגבי המצלמה רואים שנשבר קצת?
אני לא ההיתי סולחת
אולי תבקשי מחברה שלך כסף לתקן כי זה לא יהיה הוגן אם את תשלמי
שואל השאלה:
גם אני סלחתי אבל אין לי שמץ מה לעשות לגבי המצלמה היא עדיין טובה
חברה שלי החליטה פשוט לזרוק את הטלפון שלי על הרצפה
סלחתי לה
שואל השאלה:
אימלה מה ^^^
אני יודעת שלא שאלת אותי
אבל היא פשוט ככה זרקה את הטלפון שלי זה היה ממש רנדומלי
עדיין לא הבנתי למה אבל בסדר
שואל השאלה:
תדברי איתה על זה זה ממש לא בסדר
דיברתי איתה
אנחנו לא ממש חברות יותר
כאילו בערך
שואל השאלה:
בואי לפרטי נדבר