11 תשובות
אפשרי כן
לא.
אל תעשי את זה אחות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא
תכלס אין פואנטה בלאכול הרבה יותר ממה שמספיק
אנונימית
^זה לא מספיק בכלל חיים שלי
אל תעשי את זה לעצמך!
אם את רוצה לרדת במשקל אז תרדי בצורה בריאה שלא תסבלי ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לרדת במשקל
אני פשוט לא רואה פואנטה בלאכול
אנונימית
זה גורם לתופעות לוואי שלא שוות את זה.
^^מה זה לא רואה פואנטה בלאכול?
אשכרה יש אנשים כמוך בעולם??
אני כל היום חיה על אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
כן נפלאות הדיכאון
אנונימית
"לחיות" . לא תהיה לך אנרגיה וחשק לעשות כלום וכל הזמן יכאב לך הראש.זה מאוד לא בריא הגוף צריך אוכל כמו שהאוטו צריך דלק.
אוכל=דלק=אנרגיה .
Y0
שואל השאלה:
אני ככה כבר ברגיל לא ממש אכפת לי^
אנונימית
כן אבל עדיף שלא