6 תשובות
לא
אנונימי
הלוואי
לא
לא
הייתה עכשיו באשדוד ועוד כמה מקומות אז תהיי בטוחה שלא יגמר
דיברתי עם אחמד אבדו גליל ממהגימה מנהיג החמאס והוא אמר לי משהו בערבית אז לא הבנתי
באותו הנושא: