3 תשובות
לא נראלי
נראלי שיהיה כזה באזור 4 לפנות בוקר אבל אני מקווה שלא
באמת שאי אפשר לדעת, כבר כמעט 24 שעות לא היה כלום במרכז אבל כל רגע יכול להיות. כן צריך ללכת לישון גם אם זה לכמה שעות בודדות כי אי אפשר לדעת מתי תיהיה הפעם הבאה שיהיה זמן לישון
אנונימי