8 תשובות
שואל השאלה:
^זהו שאין לי ממד וקצת מביך לצאת עם מגבת ערומה פלוס סבון על השיער למדרגות:)
^זהו שאין לי ממד וקצת מביך לצאת עם מגבת ערומה פלוס סבון על השיער למדרגות:)
אנונימית
^הא הבנתי... בכל אופן הייתי מציע לך להיכנס בכל אופן למקלחת... אסור לתת לפחד לעצור אותנו מלעשות דברים שאנחנו צריכים :)
מי מתקלח בשעה
שואל השאלה:
^תן לי לנחש.. אתה גבר?
^תן לי לנחש.. אתה גבר?
אנונימית
כן
^^עאווץ... ^-^
אם תחשבי על סיכויים את בחיים לא תתקלחי פשוט תכנסי מקסימום תברחי לממד
לא יהיה סיכוי
באותו הנושא: