4 תשובות
תעשי פשוט מה שנכון לך
מה שבאלך
בשר זה טעים
תלוי בעקרונות שלך ובמה שאת מאמינה.
לכל אחד יש את החוקים שלו, אם את בסדר עם לאכול בשר - תאכלי.
אם זה מפריע לך אז אל תאכלי
אם את רוצה אז כן, יכול להיות שיהיו עוד דברים צמחוניים תבדקי בתפריט שלהם
אבל אם את רוצה לאכול בשר אז תאכלי אף אחד לא מונע ממך