6 תשובות
אני כל כך מבין אותך חחח
לרוב הבחורות בלי אנסטגרם הן הבחורות הכי איכותיות
פשוט להסתובב במקומות עם חברות, לאזור אומץ ולהתחיל עם גברים.. זה אפשרי. זה שאין אנסטגרם לא אומר שזה אבוד
פשוט להסתובב במקומות עם חברות, לאזור אומץ ולהתחיל עם גברים.. זה אפשרי. זה שאין אנסטגרם לא אומר שזה אבוד
לול
אין לי מה לענות לך אפילו
את יכולה להכיר בעבודה או במכון אם את הולכת
או אצל הקיוסק של קוסאי
אין לי מה לענות לך אפילו
את יכולה להכיר בעבודה או במכון אם את הולכת
או אצל הקיוסק של קוסאי
לחפש בחור יפה בלי אינסטגרם
עכשיו ברצינות, להגדיל את מעגל החברים ולהיות בכל מיני מסגרות שונות שתוכלי להכיר שם בנים
עכשיו ברצינות, להגדיל את מעגל החברים ולהיות בכל מיני מסגרות שונות שתוכלי להכיר שם בנים
אני פשוט נמצאת בהרבה מסגרות שונות
חוג
פילאטיס
עבודה בסופשים
מדריכה בתנועת נוער
בקיצור אם אין לך אינסטגרם (כמוני) וגם לא תצאי מהבית אז אין מצב שתכירי מישהו
חוג
פילאטיס
עבודה בסופשים
מדריכה בתנועת נוער
בקיצור אם אין לך אינסטגרם (כמוני) וגם לא תצאי מהבית אז אין מצב שתכירי מישהו
אנונימית
אני עברתי בדיוק מה שאת עוברת..
תכתבי לי הודעה ואשמח להיות חברה שלך ולעזור לך אהובה 3>
תכתבי לי הודעה ואשמח להיות חברה שלך ולעזור לך אהובה 3>
באותו הנושא: