התחברות
הרשמה
רוב הילדים פה הם ילדים ללא חברים?
20 במאי 2018, 15:14
חברות
4 תשובות
כן. אני בעצמי כזו
Skylight
לא בהכרח
I
I'm a muffin
אני לא חושבת
פ
פשוט נועם
לא.
P
Patooties.
באותו הנושא:
היי צבעתי לבלונד ואני וחבר שלי מתכננים לעשות ילד אז גם הילד יהיה בלונדיני?
לפעמים אתם חושבים מה ילדים בכיתה שלכם או חברים שלכם ירגישו אם תמותו?
מה תחשבו על ילד שיש לו חברה והוא מגיב לילדה אחת "חיים שלי"?
רק אני לא מבינה למה ילדים לא מנסים להתחבר לילדים שאין להם חברים?
מה תחשבו על מישהי בת 15 שמסתובבת עם ילדים בני 11 והם חברים שלה
חברים שלכם או ילדים מהכיתה משתמשים גם בסטיפס?
ילדים שאין להם חברים בכיתה, מה אתם עושים כשיש עבודה בזוגות?
אם תראו כמה ילדים לוקחים סם, לא חברים שלכם, מה תעשו?
מה אתם חושבים על הילדים שתמיד בצד ואין להם חברים?
שמורות וגננות צועקות על ילדים, ואז הילדים שותקים כמו דגים- הילדים נפגעים או לא?
רק ילדים חסרי חברים יבינו ש..?