11 תשובות
שחק cs כמו בן אדם נורמאלי
עצה ממני תפרוש לפני שהמשחק הזה יהרוס לך את השפיות
כי באיזשהו שלב תתקע בראנק מסוים ולא תצליח להתקדם ולצאת ממנו בחייםםם כי כל הזמן תצא עם אנשים עם מום במוח או עם אנשים חסרי ידיים שחושבים שהם מינימום רדיאנט ויכולים לחלק לך הוראות או הגרסה היותר נפוצה לצרוח עלייך בוויס ולקלל את אמאמאשלך
אם רק היה לי מחשב נורמלי הייתי משחק:(
אנונימי
אני משחקת עם עוד שני חברים ואנחנו תקןעים בגולד כבר שנהההה
ברו משחקים וולאורנט עדיף warthunder
שואל השאלה:
את משכנעת אותי לא לשחק ואז את משחקת בעצמך תתביישי
וגם בואי משחק מתישהו?!
חחחחח דיי דיי אני פרשתי מזה
וגם התגייסתי עכשיו וסוגרת שבת איזה כיף
אין מחשב יותר
ישו לא המושיע
שואל השאלה:
מצחיק ואמיתי
תשמע אני מסכים איתך לגמרי אבל בגלל זה בונים קבוצה ורצים איתה
שואל השאלה:
cs2 הרס את המשחק. ועד עכשיו זה סבבה למה לאבד את השפיות?