עשיתי גשר לפני בערך 3 שנים התוצאה בשיניים התחתונות יצאה טוב (הן מלכתחילה היו יישרות יחסית) ובעליונות התוצאה לא הייתה כמו שרציתי (לטענת האורתודנט בגלל המבנה של השן אני צריכה לשלם עוד על מילוי???) ועכשיו אחרי כמה שנים הקיבוע שלי התחיל למעלה להיות רופף ומרגיש שחזרו לי חלק מהרווחים אין לי שמץ מה לעשות זה לא נראלי סביר לבקש מההורים לשלם על עוד טיפול שלם??