3 תשובות
זה קצת מוזר בהתחלה אבל אחרי כמה ימים מתרגלים וזה כבר מרגיש ונראה טבעי.
אם הצורת לסת תשתנה (מה שלא קורה בדרך כלל) היא תשתנה לטובה כי השיניים יתיישרו.
אם הצורת לסת תשתנה (מה שלא קורה בדרך כלל) היא תשתנה לטובה כי השיניים יתיישרו.
1 מתרגלים לאט לאט ואת תתחילי לחייך שהשיינים יתחילו להתיישר
2 עדיין לא הורדתי
3 גם לי עשו 2 עקירות אבל אחרי זה כבר השיינים זזות ואל תדאגי הכל טוב רק חברים שלך רואים את זה אם את צוחקת
4 אמ תצחצחי ממש טוב ותקבעי תור כל חודש או חודש וחצי כדי שהתהליך יהיה מהיר
2 עדיין לא הורדתי
3 גם לי עשו 2 עקירות אבל אחרי זה כבר השיינים זזות ואל תדאגי הכל טוב רק חברים שלך רואים את זה אם את צוחקת
4 אמ תצחצחי ממש טוב ותקבעי תור כל חודש או חודש וחצי כדי שהתהליך יהיה מהיר
1. כן
2. לא, אולי הצורה של הלסת אבל זה לא יהיה בולט זה בטוח
3. תלוי איפה העקירות
4. שימי מלאא וזלין לפני ההדבקה כי הפה שלך הולך להיות פתוח למלא זמן והשפתיים יתייבשו לך
2. לא, אולי הצורה של הלסת אבל זה לא יהיה בולט זה בטוח
3. תלוי איפה העקירות
4. שימי מלאא וזלין לפני ההדבקה כי הפה שלך הולך להיות פתוח למלא זמן והשפתיים יתייבשו לך
באותו הנושא: