9 תשובות
חד משמעית צריכות נשק
שואל השאלה:
למה אף אחד לא חשב על זה עד עכשיו
אולי זה היה מצליח להציל חלק גדול מהן
אנונימית
אולי אקדח לא יותר מזה, סהכ הכל הן בוהות במסך ובזמן אירוע עדיף שיתמקדו בזה מאשר להתעסק עם נשק
אנונימי
למה לא חשבו על זה כי החמלים נחשבו מוגנים
שואל השאלה:
הן לא מתעסקות עם הנשק בזמן תקפיד, לך אין בכלל זכות דיבור
נשק זה מה שמציל הרבה מאוד חיילים במקרים כאלה
אנונימית
מה? זה תפקיד תומך לחימה ולמה אין לי זכות דיבור ולך כן?! שאלת שאלה, עניתי.
יש יחידות שהתפקיד שלהם זה להיות עם נשק ויש יחידות תומכות לחימה.

אז גם טבחים צריכים נשק? וגם כאלה בטכני? התשובה היא חד משמעית לא כי זה לא התפקיד שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
תצפיתניות שקרובות לגדר צריכות נשק
כל הבנות שהיו בתצפי ביום של ה 7.10 נרצחו או נחטפו לעזה, אם היה להן נשק הן היו יכולות לצאת מזה.
אנונימית
^במקרה כזה הן אמורות לדווח ולהמשיך לתצפת, לפי מה שאמרו הן כן דיווחו, היה מחדל ענק, אפילו כמה ימים לפני דיווחו על שיירת טנדרים שמתאמנת ליד הגדר ואף אחד לא שם זין למעלה, לצבא לקח שעות להגיע וכו...

יש גם כוחות לוחמים ליד הגדר אז אני אגיד את זה שוב, תצפיתנית שתראה איזה משהו חשוד ישר תשלוף נשק ותפסיק להיות העיניים של הלוחמים, זה יוצר מצב שהוא יותר מסוכן מאם הן ילחמו גם.
אנונימי