4 תשובות
שהן מסכנות.. לא יכולות כמעט לזוז
יש שם תנאים טובים חוץ מהעובדה שהן 4 שעות לא זזות ממסך ואם הן מזוזות את העיניים בטעות הן עולות למשפט
מסכנות אם יביאו לי את זה אני לא אתגייס
תפקיד קשה ברמות אבל שווה בטירוף. יש על התפקיד הזה סטיגמות נוראיות והרבה בנות מגיעות לשלב של סירוב בבקום או בהמשך, אבל אני מכירה הרבה שנשארו שם והבינו שהן הגיעו למשפחה. הבנות מדהימות ועם כמה שהתפקיד תובעני וקשה- הוא מספק ושווה את זה לדעתי
באותו הנושא: