14 תשובות
שואל השאלה:
וואלה...
אנונימי
לא בהכרח. כל טסט זה משהו אחר.
אצלי זה היה יחסית בהתחלה נראה לי, ובסוף פשוט החלפתי עם התלמיד השני.
שואל השאלה:
זה תלוי בטסטר שלי אם הוא ייתן לי לתקן אם נגעתי במדרכה?
אנונימי
אני נגעתי במדרכה ועברתי
יש טסטרים יותר קשוחים אבל יש גם נחמדים
בעיקרון אם אתה ראשון זה בדרך כלל הדבר האחרון ואז אתה מחליף אם מי ששני (עשיתי שני טסטים ובשניהם זה היה ככה אבל חברה שלי אמרה לי שהיא הייתה ראשונה חנתה ואז הוא אמר לה להמשיך, אז זה די תלוי בבוחן) אם אתה שני אז בדרך כלל זה באמצע ואז את ממשיכה לנסוע כרגיל למקום שהמורה מחכה לך (איפה שהתחלת)
: :
היה לי טסטים שזה היה בהתחלה באמצע ובסוף
שואל השאלה:
כאילו חנית 3 פעמים בטסט אחד?
אנונימי
לא יש רק חניה אחת בטסט
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה חניות די מפחיד אותי למרות שזה כביכול מאוד קל... אני מקווה שאני אדע לשמור מרחק סביר ביני לבין המכונית שלידי.. אני תמיד מפחד להתנגש בטעות
אנונימי
לא. היה לי טסט שהחניה הייתה בהתחלה והיה לי טסט שהחניה הייתה באמצע והיה לי טסט שהחניה הייתה בסוף
גם היה לי טסט בלי חניה רק עצירה
בדרך כלל נותנים מרחק די גדול בטסטים ממכוניות אחרות, או לפחות ככה זה היה בשניים שלי, מלא מלא בהצלחה ותחשוב רק שתעבור זה מה שחשוב
: :
לא בהכרח
עושים באמצע בדרך כלל
אצלי זה היה באמצע