5 תשובות
את רוצה שיהיו אזעקות בלילה כאילו? אני לא מבינה
אנונימי
כי החמאס סאחיים אז הם הולכים לישון מוקדם
אומרים ברוך ה
יש בלילה
היה לי לפני 5 דקות אזור מרכז שוהם
מתחיל להיגמר להם הדלק
והם שומרים את מה שנשאר למערכה ארוכה מאוד


ויש הבדל אחד מהמבצעים הקודמים
שזה לא מבצע, אלה מלחמה כוללת