5 תשובות
את רוצה שיהיו אזעקות בלילה כאילו? אני לא מבינה
אנונימי
כי החמאס סאחיים אז הם הולכים לישון מוקדם
אומרים ברוך ה
יש בלילה
היה לי לפני 5 דקות אזור מרכז שוהם
היה לי לפני 5 דקות אזור מרכז שוהם
מתחיל להיגמר להם הדלק
והם שומרים את מה שנשאר למערכה ארוכה מאוד
ויש הבדל אחד מהמבצעים הקודמים
שזה לא מבצע, אלה מלחמה כוללת
והם שומרים את מה שנשאר למערכה ארוכה מאוד
ויש הבדל אחד מהמבצעים הקודמים
שזה לא מבצע, אלה מלחמה כוללת
באותו הנושא: