7 תשובות
בלי עין הרע טפו טפו טפו, יש מצב הם מתכננים משהו
מעריכים שיהיה מאוחר יותר
הגיהאד ערוך לירי של טילים אבל בינתיים אין טילים
יהיו טילים מאוחר יותר
בנתיים אין וזה מה שמדאיג לפי כתב צבאי המטח יהיה כבד כי הם מתכננים משהו גדול כנראה
אנונימית
עדיף בלילה בבוקר ובצהריים זה סתם חרטא בלילה רואים הכל
^ לא באמת אכפת להם הם גם תמיד תוקפים בלילה וזה מגיע למרכז (ראינו לפני כמה מבצעים)
הם מתכוננים לזה ולדעתי זה יקרה בשקיעה ככה או כשיתחיל האירוויזיון
הם מתכוננים לזה ולדעתי זה יקרה בשקיעה ככה או כשיתחיל האירוויזיון
אנונימית
באותו הנושא: