14 תשובות
לא חח למה מה הוא עשה שצריך לעשות צפירה בשבילו
אנונימית
לא הייתי עומדת הןא רק הרס את המדינה
מה הוא עשה שצריך לעשות צפירה? מה את רצינית?^^

איזה חור בהשכלה
כן הייתי עומד
מחר זה רק טקסים בבית ספר היום הזיכרון האמיתי הוא ב-4.11 לא?
וכן ברור
אנונימית
^יום הזיכרון הוא עפי תאריך הרצח העברי, לא הלועזי
אה אוי
אנונימית
אבל כן
אנונימית
לא.
בעיניי הוא עשה נזק מאוד גדול למדינת ישראל בהסכם אוסלו ואחראי ל"קורבנות השלום".
לא
מה זה השאלה הזאת
לא הייתי עומד בחיים
שמאלני מסריח
לא חושבת
הייתי נבהלת, חושבת שיש אזעקה ורצה למקלט
גם אם הייתה צפירה קבועה לא חושבת שהיו מבצעים אותה במצב כזה
כן. אני מכבדת אותו בתור בן אדם ובתור מי שהוא היה ועל זה שהוא תרם למדינה
אנונימית
ברחוב? סביר להניח שכן כדי לכבד
במקומות שגם ככה לא עפו עליו(בבית שלי, בבית ספר שלי וכדומה)? לא הייתי עומד