18 תשובות
לא
הוא יהיה משעמם וחסר משמעות
הוא יהיה משעמם וחסר משמעות
כן ולא
לא יהיה ייחודיות לכל מדינה
אבל יהיה שלום
לא יהיה ייחודיות לכל מדינה
אבל יהיה שלום
לא, בלי דת או אמונה הבן אדם הוא כלום
לא
שואל השאלה:
דת נותנת לך משמעות? מה לגבי חברים משפחה הישגים כיף דת? מכל הדברים לדעתי זה ממש עצוב^
דת נותנת לך משמעות? מה לגבי חברים משפחה הישגים כיף דת? מכל הדברים לדעתי זה ממש עצוב^
בלי דת אין משמעות לחיים
שואל השאלה:
כשמסתכלים על ההיסטוריה חילוקי דעות בדתות הם גורם מספר אחת למלחמות
כשמסתכלים על ההיסטוריה חילוקי דעות בדתות הם גורם מספר אחת למלחמות
הרבה פחות אנשים ימותו
שואל השאלה:
מי שאומר שדת נותנת משמעות לחיים מה לגבי כל שאר הדברים בחיים שלכם למה סיפורי אגדות שאנשים סיפרו פעם יהיה יותר חשוב מחברות אחווה הנאה?
מי שאומר שדת נותנת משמעות לחיים מה לגבי כל שאר הדברים בחיים שלכם למה סיפורי אגדות שאנשים סיפרו פעם יהיה יותר חשוב מחברות אחווה הנאה?
אין שום קשר לשנוא את כל הדתות בגלל האיסלאם. זה ידעו שהערבים והאיסלאם זה דת אלים בהשוואה לשאר הדתות
כן
לא
פילוסופים כבר דיברו על הנושא והתשובה היא תמיד לא
פילוסופים כבר דיברו על הנושא והתשובה היא תמיד לא
כן, כי המון מהמלחמות התחילו בגלל דתות
^הרוב המוחלט של המלחמות בעולם התחילו בגלל דתות ונכון יש צד טוב בדת אבל הצד הטוב הזה הוא יותר אינדוידואלי מאשר הצד הרע של הדת
^כן... זה קצת עצוב
חד משמעית נפלא
לפחות עבורי
אבל אני כן מנסה להבין למה אנשים צריכים את הדתות
ובגדול זה בשביל תשובות ותקווה
אני פשוט מוצאת את זה טיפה חסר פואנטה
כי למה צריך תשובות לאיך העולם הזה נוצר מההתחלה?
או למה צריך לקוות שמישהו נמצא איתך ושומר עלייך?
אני יודעת שזה עצוב לחשוב שאתה תמיד לבד
אבל זו המציאות ואם אתה כאן אז לפחות תקבל את זה כי זה אמיתי
ותשובות לדברים שאתה לא מבין
זה פשוט מוזר
אם יש משהו שאתה לא מבין וזה לא באמת קשור אלייך אז למה אתה צריך לדעת את זה מלכתחילה?
פשוט סתם עוד דאגות לאוסף לעצמך
אבל עדיין גם אם לא יהיו דתות כן צריך שיהיו נורמות ברורות לכולם
בכל העולם.
והייתי שמחה לדבר על זה עוד אבל חפרתי מלא כבר
אגב לא לכועס על מה שכתבתי אני רק חלקתי את איך אני רואה את זה
אני מנסה לכבד את הדעות של אחרים אבל זה קשה כשאני לא מצליחה להבין את החשיבה מאחורי כל זה
לפחות עבורי
אבל אני כן מנסה להבין למה אנשים צריכים את הדתות
ובגדול זה בשביל תשובות ותקווה
אני פשוט מוצאת את זה טיפה חסר פואנטה
כי למה צריך תשובות לאיך העולם הזה נוצר מההתחלה?
או למה צריך לקוות שמישהו נמצא איתך ושומר עלייך?
אני יודעת שזה עצוב לחשוב שאתה תמיד לבד
אבל זו המציאות ואם אתה כאן אז לפחות תקבל את זה כי זה אמיתי
ותשובות לדברים שאתה לא מבין
זה פשוט מוזר
אם יש משהו שאתה לא מבין וזה לא באמת קשור אלייך אז למה אתה צריך לדעת את זה מלכתחילה?
פשוט סתם עוד דאגות לאוסף לעצמך
אבל עדיין גם אם לא יהיו דתות כן צריך שיהיו נורמות ברורות לכולם
בכל העולם.
והייתי שמחה לדבר על זה עוד אבל חפרתי מלא כבר
אגב לא לכועס על מה שכתבתי אני רק חלקתי את איך אני רואה את זה
אני מנסה לכבד את הדעות של אחרים אבל זה קשה כשאני לא מצליחה להבין את החשיבה מאחורי כל זה
כן, חד משמעית
אנונימי
באותו הנושא: