17 תשובות
לא, זה מקסים
קצת
לא. ממש לא. אני חושבת שזה ממש חמוד
לא זה מושלם
למה את לא שמה את חבר שלך? את אוהבת אותו
לא
שואל השאלה:
תוצאות למי שמעונייןן
תוצאות למי שמעונייןן
קישורים מצורפים:
אנונימית
^מדהים
לא
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
עם כמה שאני אוהבת אותו אני מתנגדת עם כל ליבי לשים בני אדם על השומר מסך שלי^^
עם כמה שאני אוהבת אותו אני מתנגדת עם כל ליבי לשים בני אדם על השומר מסך שלי^^
אנונימית
שואל השאלה:
יא תודה
יא תודה
אנונימית
^^^ מטורף
מה -מם
באותו הנושא: