17 תשובות
לא, זה מקסים
קצת
לא. ממש לא. אני חושבת שזה ממש חמוד
לא זה מושלם
למה את לא שמה את חבר שלך? את אוהבת אותו
שואל השאלה:
תוצאות למי שמעונייןן
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
עם כמה שאני אוהבת אותו אני מתנגדת עם כל ליבי לשים בני אדם על השומר מסך שלי^^
אנונימית
שואל השאלה:
יא תודה
אנונימית
מה -מם