5 תשובות
הכדורים ישפרו את המצב שלו אבל לא לגמרי, צריך לשלב את זה עם טיפולים פסיכולוגיים שמתאימים לו, וכדי לרדת מהכדורים לגמרי זה בדרכ או מישהו שרוצה להגמל או מישהו שעבר תהליך שלוקח שנים ואפילו עשרות שנים וכבר לא צריך אותו
שואל השאלה:
^תודה
אנונימי
זה תלוי בבן אדם, כל אחד מגיב לזה אחרת.
אני כבר שנתיים על כדורים ולא מסיימת טיפול עם כדורים כי אם אני אפסיק עם הכדורים המצב יחזור להיות כמו שהוא היה
תלוי באיך האדם מושפע מטיפול תרופתי אבל גם תלוי במחלה עצמה.
למשל סכיזופרניה זו מחלה שלא באמת מצאו לה מרפא, אז אמורים ליטול את התרופות באופן כרוני ובמקרה טוב התרופות מאזנות את האדם כך שהוא יוכל לתפקד.
במקרים אחרים כמו דיכאון למשל- זו מחלה שיכולה להיות כרונית ולהישאר לתמיד, אבל יכול להיות גם שמדובר בהתקף שיש לו התחלה וסוף, ואז הכדורים יכולים "לרפא" את ההתקף. אבל זה לא בהכרח מונע התקף בעתיד.