9 תשובות
זה בסדר תמיד
כן אין בעיה לקנות משיין
תמיד מותר
כן זה בסדר
שואל השאלה:
התכוונתי מבחינת זה שאמרו שהם תמכו בחמאס או משהו
אנונימי
הם לא תומכים בהם
עכשיו הם לא תומכים?
לא. הם בסוף יעבירו לחמאס כסף מהקניות של הישראלים לפי דעתי
אנונימי
אין שום הוכחות שהם תומכים בחמאס