6 תשובות
לפי מה שהבנתי יש עומס גדול זה יגיע
גם שלי לא הגיע, סטטוס המשלוח לא השתנה מאז ה15.11 וניסיתי לתקשר עם חברת השילוח וזה אפילו לא הגיע למחסנים שלהם עדיין:(
גם שלי עוד לא הגיע והזמנתי ב11
אנונימית
גם אני הזמנתי ב11.11 ולא הגיע עדיין......נקווה לטוב
לי היגיע אתמול באליאקפרס משהו שהזמנתי ב11 11. זה יבוא
מוזר.. הזמנתי ב14 והגיע ב23 יחסית מהר , תבדקי את זה
באותו הנושא: