11 תשובות
לא, הם פשוט מפסיקים כי הם רוצים הפסקת אש
בעיקרון ככול שהם ירו אז אוטומטית זה ירד ממה שהיה להם לפני, לדעתי הם פשוט שומרים להמשך כי גם הם מבינים שהולך להיות כאן מלחמה רצינית וארוכה, הם התכוננו למלחמה הזאת שנתיים וחצי.
שואל השאלה:
לפי הערכה של צהל נשארו להם מאות לא אלפים
אנונימית
לא אבל חיסלנו להם בכירים והם לא מצליחים להתאושש וגם יותר קשה להם לנוע ולשגר אותם כי כל הכבישים מפוצצים וצהל מחסל אותןם מהאוויר
צהל גם אמר שהגדר חסינה ואי אפשר לעבור אותה.

הם התכוננו לזה, רואים שהם מוכנים להכל, ובצוק איתן לפני 9 שנים הם ירו מעל 50 יום אז עכשיו הם לא ירו?
הם טוענים שהם מוכנים למערכה של חצי שנה לפחות.
והם גם מחכים לכניסה הקרקעית
נכון נשארו להם מעט רקטות, מאמין שכמה מאות בודדות,
עד כה ירו עלינו יותר מ7 אלף רקטות, ואנחנו פוצצנו מחסני אמ"לח שלהם שהורידו להם משמעותית את מספר הרקטות, אבל עדיין נשארו להם כמה מאות בודדות. אם ימשיכו לירות קצת בכל יום, מאמין שעוד שבוע או גג שבועיים כבר לא יהיו להם רקטות לירות עלינו.
הם מקבלים תגבור מאיראן אל תדאג לרקטות שלהם
אנשים לא מבינים שצריך לגמור אותם לגמרי גם אם זה כולל כניסה אחרת נראה כמו לוזריפ ויהיה עוד סבבים בעתיד.. צריך לסיים איתם לגמרי ולהחזיר את השקט לעוטף עזה(ישראל)
לא יודעת אולי הם שומרים כי הם יודעים שהמערכה תמשך הרבה זמן(?)
לדעתי הם מתכננים משהו למרות שהכול הגיוני
לא, יש להם עוד אלפים.
הם בסהכ שומרים, הם הבינו שזה ארוך...