13 תשובות
ברוקלין 99
שואל השאלה:
על מה מדובר
על מה מדובר
אנונימית
סדרה קומית על בלשים ומשטרה, 13+, נורא מצחיקה וממכרת (אם כי בפרקים הראשונים טיפה השתעממתי היא מומלצת), 5 עונות בנטפליקס ועוד עונה בסדרות.
שואל השאלה:
לא ממש הטעם שלי אני יוותר יש עוד משהו?
לא ממש הטעם שלי אני יוותר יש עוד משהו?
אנונימית
אולי המקום הטוב? זאת הסדרה הכי טובה שיש, (טוב, אולי חוץ מדברים מוזרים שגם אופציה), גם קומדיה. מתוכמת וממכרת שמעבירה ביקורת על העולם.
את יכולה לנסות את "זה מה שחסר לי עכשיו", מהיוצרים של דברים מוזרים.
אם את מוכנה להתגמש על אנימות, תצפי ביור ליין אפריל=השקר שלך באפריל (בכיתי את נשמתי בפרק האחרון), ואת פעימות מלאך. שתיהן משעממות בהתחלה אבל בסוף בוכים.
"סדרה של צרות" גם חמודה, ואני ממש נהנתי.
וכמובן יש את דברים מוזרים
את יכולה לנסות את "זה מה שחסר לי עכשיו", מהיוצרים של דברים מוזרים.
אם את מוכנה להתגמש על אנימות, תצפי ביור ליין אפריל=השקר שלך באפריל (בכיתי את נשמתי בפרק האחרון), ואת פעימות מלאך. שתיהן משעממות בהתחלה אבל בסוף בוכים.
"סדרה של צרות" גם חמודה, ואני ממש נהנתי.
וכמובן יש את דברים מוזרים
שואל השאלה:
תני לי אנימות כן
ועל מה מדובר המקום הטוב ?
תני לי אנימות כן
ועל מה מדובר המקום הטוב ?
אנונימית
סוג של חיים לאחר המוות. אלינור, הדמות הראשית, מתעוררת במקום הטוב, בעוד מציגים לה השגים מדהימים שהיא כביכול עשה, היא יודעת שהיא לא שייכת לשם. זה מדהים, גם אם נשמע משעמם
ובאנימות תנסי גם את שרלוט, והמליצו לי על המלאך של הסוף.
אה, ותצפי בסטיבן יוניברס, זה מתחיל מטופשומשעמם אבל זה נורא כיף לצפות
אה, ותצפי בסטיבן יוניברס, זה מתחיל מטופשומשעמם אבל זה נורא כיף לצפות
שואל השאלה:
נשמע כמו ספר מרתק אני יצפה מחר תודה
נשמע כמו ספר מרתק אני יצפה מחר תודה
אנונימית
שואל השאלה:
כל מה שרשמת צפיתי אני חורשת סדרות
כל מה שרשמת צפיתי אני חורשת סדרות
אנונימית
בפנים !! סדרה מושלמתת
אן עם הצמות
שואל השאלה:
בפנים לא התחברתי והשני אני רואה היום
בפנים לא התחברתי והשני אני רואה היום
אנונימית