10 תשובות
אז תזמיני באלי אקספרס מיותר משיין בשביל משהו אחד....
אנונימית
כן זה בסדר
שואל השאלה:
בסדר כאילו אמרתי שאני לא מזמינה מהם יותר
אבל ממש רציתי להזמין לפני המלחמה
יש בטופטן אבל מיותר לשלם עכשיו 30 שקל על שתיים
ולא יודעת עד כמה זה איכותי
אליאקספרס זה יותר טוב משיין ויותר קליפסים ופחות כסף...
כמה משעמם לך להזמין משם בשביל דבר אחד
אנונימית
אם את רוצה אז כן זה בסדר
שואל השאלה:
אפשר לחשוב כמה זה עולה
9 שקל
שבחנות זה עולה 14 שקל
למה שתעשי את זה ותשלמי על משלוח?
תזמיני מאליאקספרס