התחברות
הרשמה
אנחנו מדברים שבוע כל יום זה נורמלי לצאת לדייט ראשון או שעדיף לחכות עוד?
23 באוקטובר 2023, 23:32
דייטים
דייט ראשון
פגישה ראשונה
הפעם הראשונה
3 תשובות
נורמלי
P
Primadona girl
נורמלי
T
THE ECLIPSE
כן נורמלי בהצלחה
N
NUEVA
באותו הנושא:
התחלתי כרגע לצאת עם מישהו אנחנו מדברים רק בטלפון ופעם בשלושה/ ארבעה ימים, זה נורמלי?
נורמלי לכתוב למישהו שאנחנו מדברים שבוע "מקווה שאני לא בפרינדזון שלך"?
אני רוצה להזמין אותה לצאת אבל אנחנו מדברים רק 4 ימים
איך לבקש ממישהי מהכיתה שלי, שבקושי אנחנו מדברים לצאת לדייט?
אנחנו מדברים פחות משבוע, זה נורמלי שאני מתגעגע אליה?
אני ואקס שלי נפרדנו מלפני שבועיים.אנחנו לא יריבים אבל גם לא מדברים..אנחנו חברים לכיתה.
אני רוצה לצאת לפגוש מישהו שהתחיל איתי ואנחנו כבר מדברים שבועיים איך להגיד להורים שלי ?
אנחנו מדברים שבוע והולך ממש סבבה לרשום לו שבוע טוב או שבוע טוב חיים שלי
באלי לצאת איתו לדייט אנחנו כבר חודש מדברים אבל אני מפחדת וממש באלי מה לעשות?
זה נורמלי להתאהב דרך התכתבות שאנחנו מדברים שלושה שבועות?
זה בסדר לצאת עם ילדה שהיא בכיתה שלי ואנחנו מדברים בווצאפ שבוע וחצי