התחברות הרשמה

זה בסדר לצאת עם ילדה שהיא בכיתה שלי ואנחנו מדברים בווצאפ שבוע וחצי

12 במרץ 2021, 20:08
WhatsApp    
4 תשובות
ניראה לי שכן
א
אנִי
למה לא?
M
Me, myself and I
בטח תהנו
x
xm1
כן למה לא
א
אביבית הסנאית
באותו הנושא:
אני כיתה ח ואני מכיר ילדה בכיתה ו זה בסדר שנהיה ביחד?
בנים בכיתה יא זה מפריעה לכם לצאת עם ילדה בכיתה ח?
אתם חושבים שילד בכיתה י', וילדה בכיתה ח', זה בסדר?
יש ילדה שהיא יפה וכו..ויש לה קראש עליי.. הבעיה היא שאני בכיתה י"ב והיא בכיתה ז'..זה בסדר!?!?!
לדעתכם זה בסדר שילדה בכיתה ח וילד בכיתה ט יהיו זוג?
ילד בכיתה יא בן 16.5 וילדה בכיתה ט 14.9 זה בסדר?
ילדה בכיתה ט' וילד בכיתה י' זה בסדר?
זה בסדר ילדה בכיתה ט וחבר בכיתה יב
לדעתכם, ילדה בת 14 (כיתה ט) וילד בן 17 (כיתה יא) זה בסדר?
האם ילדה בכיתה ח יכולה לצאת עם מישהו בכיתה יא?
ילדה בכיתה ז עם ילד בכיתה יא זה בסדר שהיו זוג בעתיד?