10 תשובות
לא מה יש לך
לא.
אחותי לא פשוט לא
אנונימית
לא מה למה שתעשי את זה
לא
לא נראלי את אוהבת את חבר שלך
לא
לא
למה שתעשי את זה
יש לך חבר ואת רוצה לכתוב הודעה לאקס? למה? הוא לא חלק מהחיים שלך יותר.. תעברי הלאה