7 תשובות
מוזר
על מה אתם מדברים אני מיום שלישי חזרתי ללמוד
שואל השאלה:
לי אישית היה רגיל, לא טוב ולא רע
שמחה לשמוע שלרובכם היה טוב
לי אישית היה רגיל, לא טוב ולא רע
שמחה לשמוע שלרובכם היה טוב
אנונימית
היה וואו.
ככ שמחתי לפגוש שוב את החברות שלי, הילדים בכיתה ואת המורות וגם לצאת קצת מהבית
ככ שמחתי לפגוש שוב את החברות שלי, הילדים בכיתה ואת המורות וגם לצאת קצת מהבית
חזרתי אתמול לשלוש שעות והיום התבטל לי שוב..
זה אחלה רק יותר כיף
זה אחלה רק יותר כיף
באותו הנושא: