10 תשובות
היה פסדר
לא משהו
אני אבלה את שארית התיכון עם ערסים במגמה
מזעזע
רגיל אבל זה בית ספר בכל זאת, לימודים מבחנים עבודות וכל השיט הזה אז לא מצפה בקוצר רוח להמשך השנה
ערסים וצאחלות נכנסו לכיתה והבכי איתם .
אנונימית
המשיכו תחרם לא שינו
אנונימית
אני שונאת את הכיתה שלי.
שואל השאלה:
^^אני גם וואי וזאת עוד כיתה חדשה וכבר נהרס לי היום הכל
^^אני גם וואי וזאת עוד כיתה חדשה וכבר נהרס לי היום הכל
אנונימית
באותו הנושא: