10 תשובות
אם אלה הפעמים הראשונות אז כן
אנונימי
ממש לא
את יכולה לרשום לו ברכה אפילו
לא ווטפ
לדעתי לא, אני הייתי רואה את זה כקצת מעליב.
תנסי אז אולי לארגן מתנה ממש מהר, או להגיד לו ששכחת בבית ואו שהזמנת את זה במשלוח וזה עדיין לא הגיע ויגיע רק מחר ואז להביא לו מחר מתנה שקנית מחר
שה טרול אנשים
אנונימית
לא
אם חברה שלי הייתה מביאה לי ס^ס בתור מתנת יומולדת אני פשוט הייתי נפרד ממנה כי זה אומר שהיא ילדותית ולא מתחשבת ובכלל לא רצינית!
ברור שזה לא יכול לשמש כמתנה!
אנונימי